За даними Вікіпедії всього нараховується 721 покемон, які у свою чергу поділяються на шість рівнів - поколінь. Повний перелік можна подивитися на Вікі за посиланням https://ru.wikipedia.org/wiki/Список_покемонов.
Цікаво, що покемони також поділяються на 16 видів в залежності від специфіки їхньої сили, а саме:
Доречі, найбільш відомий та всіма улюблений покемон Пікачу належить до Електричного виду.
Чудовим маркетинговим ходом компанії Nintendo (任天堂株式会社) запустити не всіх покемонів у гру одразу, а додавати їх потроху разом із оновленнями.
На даний момент їх нараховується близько 150 штук, які реально можно зібрати на одному континенті.
Так, звичайно, самі ідея гри як інтерактивного квесту була геніальною. Але, на наш погляд, такого фурору вона б не задала, якби не самі покемони. Говорять про те що вибір міг пасти на героїв зоряних війн, але тоді, скоріш за все, був би повний провал. Жодних мультяшних чи героїв із фільмів суспільство б так не оцінило. З точки зору маркетингу, покемони - це 100% попадання в точку. Спробуємо пояснити, чому:
- не всі знали, що таке покемони, але всі про них чули (аудиторія була теплою)
- деталізація (покемони поділені на групи, мають історію та чіткий портрет: назву, вагу, зріст, властивості і т.д)
- мета гри, здається, є, але не всім зрозуміло, яка (збери свіх покемонів, а далу буде ще щось - це тримає в тонусі інтерес).
Щось нам підказує, що десь через рік вийде продовження мультсеріалу.